Trpká zkušenost s Arvato services: jak jsem reklamoval reklamaci | Michal Smrčka - blog

Trpká zkušenost s Arvato services: jak jsem reklamoval reklamaci

Když jsem před nějakou dobou řešil nekompatibilitu originálního příslušenství Sony Ericssonu s telefonem stejné značky, netušil jsem, že z toho bude zábava na tak dlouhou dobu.

Ve zkratce: externí reproduktor MPS-75 začal vypadávat z telefonu Sony Ericsson V640i. Podle autorizovaného servisu byla závada vždy v tom druhém zařízení, než které bylo zrovna reklamováno. Buď v reproduktoru nebo v konektoru telefonu. Nakonec servis přistoupil k vyměnění konektoru, a to i podruhé (závada se stále opakovala). Když jsem při třetí stejné reklamaci žádal odstoupení od kupní smlouvy, opět se závada "přenesla" na druhé zařízení.

Autor článku doporučuje: Internetový obchůdek zaměřený na produkty FairTrade, biopotraviny, přírodní kosmetiku, ekodrogerii a výrobky chráněných dílen.

Takhle si autorizovaný záruční servis nepředstavuji. Konkrétně se jednalo o Arvato services Stochov. Poslal jsem jim e-mail s vysvětlením problému a kopie protokolů, kde si posudky vzájemně odporují.

K mému překvapení mi brzy odpověděli: omluva a žádost o zaslání obou zařízení na jméno p. Barochové. Následujícího pracovního dne jsem tak udělal.

Průběh řešení? Dlouho jsem se nesetkal s takovou dávkou planých slibů a lží, které mi byly předhazovány. A všechno tak zdvořile. Po 3 týdnech mi došla trpělivost, chtěl jsem, aby mi telefon vrátili. Aspoň tak, jak je - že si to vyřeším jinak. Vždy ale byla zakázka již v servisu a zrovna se to řeší a brzo to bude. Hm...

Po nějaké době mi konečně řekli, že balík "dnes odeslali". Nechtěli mi však sdělit, jaké bylo stanovisko. Holt si je musím přečíst sám, až mi zásilka dojde. Kurýr ale stále nepřijížděl, tak jsem po několika dnech telefonoval znovu na linku Arvato a trval na oznámení čísla balíku. No, prý se podívá a hned zavolá. Volal jsem až já (po několika hodinách). Slečna se mi však omluvila, že zakázka ještě vlastně odeslána nebyla.

Prostě jak kdyby si ze mě někdo dělal srandu...

Po několika dnech proběhl pokus o odeslání znovu a dokonce mi i byli ochotni nadiktovat číslo balíku. Prý nemám mít strach, že bych to zítra měl na pobočce O2 v Kolíně určitě mít. Perfektní, jenže já jsem z druhého konce republiky a nejmenuju se O2!

To jen někdo zase něco posral a myslel si, že jsem někdo jiný.

Abych to zkrátil, telefon mi poté za několik dnů došel i s potvrzením, že mám právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Takže malé shrnutí:

  • Reklamaci začali v Arvato services řešit skoro měsíc po tom, co mi všichni slíbili, že mi zakázka každou chvíli dojde zpět. Zaměstnanci na telefonické lince podle mě nic nevědí. Zjevně před sebou mají telefon a zákazníkům strojově odpovídají, že je vše v pořádku a "brzy všechno bude".
  • Měl jsem právo na vrácení peněz z těchto důvodů: 1. třetí stejná reklamace, 2. čtvrtá jiná reklamace, 3. reklamace delší, než 30 dnů.
  • Za telefon kupovaný v listopadu 2007 jsem v lednu 2010 obdržel plnou částku zpět, ačkoli reálná hodnota klesla tak na pětinu. A to proto, že nikdo nebyl schopný zajistit, aby telefon fungoval s originálním příslušenstvím, ačkoli na to měli několik příležitostí.

Čtěte také:
04. 03. 2010 v 13:39 • Mobilní telefony • autor Michal Smrčka
 

Názory a komentáře k článku


[1] Nokia 13. 01. 2011, 18:47
Plne Vas chapu, tento servis se neda povazovat za autorizovany. Nefunkcni mobil ( restartuje se, seka, atd...) mi vratili s vyhodnocenim, ze je v poradku...

[2] Tomáš e-mail 28. 02. 2011, 10:04
ARVATO?
Neuznali mi reklamaci telefonu na z toho důvodu, že byl lehce odřený kryt a údajně vevnitř mechanicky poškozený!!! Když se v tom hrabal někdo kdo tomu nerozumí, tak musí být poškozený!!!

[3] Tomáš e-mail 28. 02. 2011, 11:09
ARVATO - mějte se VELMI na pozoru!!!!
mechanické poškození = ohlá základní deska telefonu! Když by měla být deska po rozebrání telefonu trvale ohnutá, muselo by dojít k dosti velké deformaci a překročení určité meze kluzu na základě mechanických vlastností materiálů!!!
Společnost zaměstnává NEODBORNÉ pracovníky a snaží se poškozovat dobrá jména velkých společností!!!

[4] Bob 05. 04. 2011, 12:21
a je tu nová zpráva od distributora:
Od 1.4.2011 tedy všechny mobilní telefony a příslušenství značek NOKIA a Sony Ericsson pro opravy i posouzení,
již zasílejte pouze na servis Arvato Services, Osvobození 535, 273 03 - Stochov!

[5] mates e-mail 30. 04. 2011, 18:35
Omlouvám se, ale musím prohlásit, že jste přinejmenším blázni, já v arvatu dělám a takovéhle přípominky typu, že jsme neodborníci, si strčte do prdele. Sami tomu nerozumíte a snažíte se to svést na servis. IDIOTI.

[6] mates 30. 04. 2011, 18:37
A ještě jedna věc, když chci telefon, který funguje, nekoupím si NOKII, to si může koupit jenom idiot, jako jste VY.

[7] w100i 23. 05. 2011, 18:08
Vodafone jim taky posílá fony na opravu v záruční době mě ho spravily dobře sem spokojenej

[8] Mira 30. 05. 2011, 03:01
Tomáš: "Společnost zaměstnává NEODBORNÉ pracovníky a snaží se poškozovat dobrá jména velkých společností!!!"

Asi jsi trochu mimo,v oblasti opravy mobilnich telefonu je Arvato Stochov rozhodne nejvetsi servis v Cesku a kdyz ne nejvetsi,tak jeden z nejvetsich v Evrope.

[9] Beda e-mail 13. 06. 2011, 21:51
Je hodně lidí, co si něco poserou, něco neumí a nechápou a hážou to na servis nebo výrobce. Většina lidí je schopna reklamovat to, že telefon neumí to co telefon jiného výrobce zas umí. Arvato nezaměstnává na lince pro zákazníky určitě techniky, zas na opravu určitě nedaj LOPATU od telekomu. Co za debila píše něco o mezi kluzu. Když si dáte telfon na prdel a sednete si, tak se ohne, plast se narovná ale cín pod uBGA popraská:-). Pamutuji si, že se takle psalo o Britexu, ale ten toho už moc neopravuje a musí to na přání výrobců posílat do Arváta. Asi je Arváto lepší než třeba Britex.

[10] verik623 20. 06. 2011, 07:56
Spíš pro výrobce levnější - ale o kvalitě se moc nedá mluvit

[11] Jenda 27. 06. 2011, 18:31
Tak bohužel mám s tímto sevisem špatné zkušenosti, měl jsem tam na opravě 6 měsíců starou Nokii, čistou, nepoškrábanou. Vrátila se mi poškrábaná a nejhorší co mě s..e je, že pod dotykovým sklem zůstal neskutečný prachový bordel a mapa po čištění displeje, tak to je opravdu super servis, když do něj naprášejí bordel a nevyčistí!!!!!!

[12] Katka e-mail 03. 07. 2011, 17:17
S tímto servisem mám bohužel neblahou zkušenost i já. 15.6.jsem dávala na reklamaci půl roku starou Nokii X3 s tím, že mi přestal fungovat dotykový displej. Od té doby se mi nikdo neozval, tak jsem se dneska šla jen tak mimochodem zeptat jak to s mým telefonem vypadá. Dozvěděla jsem se, že od 24.6.je telefon zpátky ze servisu (což je super - je 3.7. a nikdo se neozval) s tím, že mi servis reklamaci neuznává, že v našli v telefonu neznámou kapalinu. Což je neskutečná blbost, o tom bych asi musela něco vědět. Bohužel mám kolem sebe další dva lidi, kterým z tohoto servisu vrátili mobil bez uznání reklamace, s podobným blábolem jako mě.

[13] Lukáš e-mail 09. 07. 2011, 12:29
Tohle je nezkurvenější servis co může bejt. Telefon se mi ze servisu vrátil ještě víc poškozen než když jsem ho tam nesl. Navíc byla reklamace neuznána. Do téhle debilní firmy se nemůžu dovolat a na mail nikdo nereaguje. Nokii už si víckrát nekoupim, protože je riziko, že se to při poškození zas pošle sem. Nyní to řešim s reklamaceopravy@nokia.cz tak snad to zde dopře dopadne.

[14] Lukáš 09. 07. 2011, 12:30
p.s. Zlatej Britex

[15] honza e-mail 14. 07. 2011, 08:22
zdravim, prosím poradte :-( po 7 měsících mi začal odcházet displej u SE w20i zylo nejdřív jen v levém rohu černý flek potom čáry přes displej zleva a ted uz tam je jakoby prasklina ale nespadl nic a displej mam rozdělenej fleky, takže je nepoužitelnej, s reklamací semnou vypekli i když sem se roučiloval a říkal že mi nespadli nic že to začlo samo a že oni to řešit nebudou že je jasný že je prasklej displej (zevnitř nechápu) a at si to pošlu do zmíněného Arvato servisu, ale poté co tu čtu negativní příspěvky tak nevím co mám dělat, prosím poraďte :-( děkuju

[16] Xperia Mini 15. 07. 2011, 17:13
Tento servis má nejenom plané výmluvy,neschopnost opravy a uznání záruky..ale také neseriózní jednání.
Můj mobil na reklamaci přijali 14.6.2011. Přibližně za 3 dny mi volali, že bohužel reklamaci neuznají a oprava displeje bude stát 860 Kč. To bych ještě zkousl. Celých 25 dní můj mobil blokovali a drželi si ho tam, aniž by na něj vůbec mákli, skoro po měsíci mi volali, že mění servisní středisko a tudíž oprava bude stát o 600 Kč více. Tato zpráva mě opravdu namýchla...co je mi do toho že to teď mění...měli to opravit dřív než za měsíc, protože na vyřízení reklamace měli 30, jak bylo uvedeno v protokolu, který jsem dostal..Mobil jsem si tedy nechal poslat zpět. Dopadlo to tak, že prasklina na displeji je 3krát větší než když sem to posílal..Dále jsem dostal vyrozumění o opravě, která neproběhla, ale zároveň je zapsaná v záručním listem, kde je dále dopsáno že mam záruku zrušenou..Pro tento servis nenalézám správná slova, protože zde by ani nadávky nestačili. Takovýto servis s takovýmto přístupem, kdy mi ani nezvedali telefon a pak to házeli na všechny okolo, by vůbec neměl existovat!!! Jsou to lichváři!

[17] Pepa 08. 08. 2011, 23:59
V tom případě, když nebyla uznána záruční oprava - bych telefon poslal do SAMI servisu, kde placené opravy dělají (původně to byl i záruční servis - autorizovaný servis, ale v souvislosti s tím, že to všechno teď vyřizují na Slovači, už záruční opravy nedělají...). Moje zkušenost se SAMI servisem je nejlěpší.

[18] Honza 10. 08. 2011, 16:30
Ano, také si s ARVATO užívám, právě jsem jim potřetí poslal reklamaci původní reklamace. Jim se závada se servisní SIM nikdy neprojeví, ale telefon síť nikdy nenajde. Asi je pojedu navštívit, protože takovou bandu neschopných lidí asi jinde pohromadě neuvidím :-) Jen pro úplnost mobil postrádáme už od 6.6. ... dnes je 10.8. :-)

[19] Karel e-mail 11. 08. 2011, 10:18
jak může zaměstnanec firmy ARVATO p. Mates napsat, že jsou špičkový servis, když zaměstnává lidi, kteří neumí ani číst.Jak by tedy mohli umět opravit mobilní telefony???? Mě se opakovaně vrátil od této firmy mobilní tel. s tím, že se závada po obnovení továrního nastavení neprojevila.Přesto, že jsem je v protokolu opakovaně žádal,aby toto nastavení neprováděli, když je telefom podle nich v pořádku. A toto mi tvrdí znovu a znovu, při každé reklamaci.Nepochopí,že nechci obnovit nastavení a vymazat data,ale telefon opravit,protože závada se vždy po několika dnech objeví znovu,tak mi dnes optět vrátili telefon bez uznání záruční opravy s tím, že pouze OPĚT obnovili tovární nastavení.A druhou závadu vůbec neostranili a se k ní ani nevyjádřili.

[20] Pavel 12. 08. 2011, 03:31
Pracuju v Arvatu a denne se u nas opravi cca 2000 telefonu!!! Kolik lidi si tady stezuje za pul roku? Mozna to nebude tak spatne, jak to vypada :) V takovem mnozstvi se vzdy vyskytnou nejake chyby. Jsme taky jenom lidi a ne stroje. Jinak zavady se uznavaji, pokud se technikum projevi, jelikoz zijeme v Cechach a velka cast lidi si zvykla hledat mezery v pravidelech a zakonech, takze si casto vymysleji zavady, aby dostali penize zpet, kdyz je jejich MT omrzi, pripadne jim konci zaruka. Na co si lidi dokazou stezovat, hranici obcas s lidskym chapanim - pri zadavani PIN pise hvezdicky, nezobrazuje skryta cisla, nelze zapnout (vybita baterie), nevyzvani (nastaven tichy rezim), nema signal (nastaven rezim letadlo, pripadne nastavena 3G sit v miste, kde nema pokryti), ...

[21] Karel e-mail 16. 08. 2011, 21:38
Vážený pane Pavle 11.8.2011 jsem obdržel z vašeho dokonalého servisu "opravený" telefon a závada, kterou jsem u vás již 3x reklamoval je dnes znovu zpět.Takže funkčnost trvala přesně 6 dnů,což je rekord. Normálně se objeví už po 4 dnech.
Velice děkuji za váš příspěvek do této diskuze a protože s vámi nelze asi jinak komunikovat než tímto způsobem, protože telefon na firmě nikdo nezvedá, prosím o radu, jestli mám znovu absolvovat celý kolotoč - tj. poslat znovu telefon k vám na reklamaci, zaplatit po několikáté dopravu, vy mi na telefonu znovu nastavíte tovární nastavení, reklamaci neuznáte a to se bude asi opakovat do nekonečna a nebo je jiná možnost, dát vše k posouzení soudnímu znalci a pak vymáhat veškeré náklady po vaší firmě.Děkuji za odpověď váš VĚRNÝ zákazník.

[22] Daniel e-mail 18. 08. 2011, 23:46
Dobrý den
bohužel s tímto servisem mám take dost nepěknou zkušenot po 4 měs používání mob tel NOKIA mi uplně přestala fungovat odeslal ,jsem ho proto
do servisu kde mi reklamaci neuznali ,protože je podle nich výrobek mechanicky poškozen
Když jsem je žádal o to aby mi zaslali ,kde a jak je výrobek poškozen poslali nějaké fotky ,které ani nemusejí být mého mob tel ,protože tel na první pohled není mech poškozen což uznal i prodejce ve značkové prodejně ,kde jsem reklamaci uplatnoval Protže jsem člověk co si nenechá jen tak něco líbit ,proto jsem je žádal ,aby mi poslali toto vyjádření ,abych mohl dát výrobek soudnímu znalci k posouzení ,jestli je tomu opravdu tak .Toto samozřejmě neudělali a co víc stejně sem pochodil u výrobce i když jsem komunikoval s i se zástupici firmy NOKIE pro východní Evropu
a protože pořád nikdo nechce poslat vyjádření o tom ,kde a jak je výrobek poškozen a proč mi byla záruka zrušena odeslal jsem všechny dokumenty a komunikaci s tímto servisem i s výrobcem do televizí jako jsou černé ovce ,občanské judo apod. Doufám že se mi někdo ozve a konečně upozorní na tento rádoby servis .Pokud ne tak bych byl rád ,aby autor této stránky umožnil sdílet tuto na Facebooku mě i všem ,přátelům at upozorníme co nejvíce lidí na to jak tento servis postupuje v případě záruční opravy.

[23] Lucie 02. 09. 2011, 10:50
Dobrý den, i já se přidávám s negativní zkušeností s tímto servisem. Asi po půl roce od zakoupení SE telefon začal kompletně smazávat paměťovou kartu specifickým způsobem-data nešla zobrazit ale kapacita karty byla obsazená. Poslala jsem tedy telefon na reklamaci kde mi vyměnili kartu a obnovili tovární nastavení. Asi po měsíci telefon začal vykazovat stejnou vadu. I po druhé mi byla reklamace uznána, prý to byla vada SW. Závada telefonu bohužel přetrvávala. Na třetí a čtvrtou reklamaci mi ovšem servis odpověděl že se závada neprojevila. Telefon kartu maže jednou za tři týdny az měsíc ovšem při běžném používání. Pokud si technik s telefonem v servisu hraje dva dny tak je jasné, že se závada neprojeví. Nevím tedy jak postupovat dál když čtu,že kontaktováním servisu se to nevyřeší.

[24] Marek e-mail 15. 09. 2011, 08:37
Dobrý den, jak pročítám reakce tkz. zákazníků. Hodně z vás si stěžuje na Sony E. Telefony. Pokud vím tak Sony E. už Arvato neopravuje... Určice jestli se vám telefon vrátí v horším stavu než jste ho měly proč to nereklamujete firmě Arvato services? Plakat zde na blogu člověka jak vám bylo ukřivděno nic nesrovná.. x lidí zde píše jak jim tento servis nic neopravil atd.. ale určitě nemáte ani ponětí kolik telefonu tato firma opraví při normálním procesu nebo s přimhouřením oka... Může o sobě každý z vás napsat že je dokonalý? Tyto telefony opravují jen lidé telefon. Jak technik zjistí závadu "restartuje se seká se" ? Vám se problém projeví během doby co užíváte telefon.. např 6 měsíců co telefon máte. Jak dlouho myslíte že že technik má možnost testovat váš telefon... Je to v řádech minut!!! Musí zjistit během tak krátké doby co s telefonem je... Nemá prostor aby ho testoval x hodin nebo dokonce dní. Hrozně těžko se dá rozeznat telefon který do teto firmy přijde jen za účelem toho, aby dosáhnu třetí stejné opravy pro vrácení kupní ceny od opravdu "rozbitého" telefonu.

[25] martin alias D e-mail 15. 09. 2011, 21:38
pisu bez diakritiky protoze to sem nema smysl
ve firme arvato services sem fungoval cca 3 roky na vsech moznych pozicich
takze vim jak to tam funguje a jaka banda idiotu a to bez urazky totam ridi nebo alespon ridila doufam ze alespon par znich bylo uz propusteno
co se tyce oprav telefonu lidi musite pochopit ze pokud tento servis ma na technika urcitou normu tj pocet kusu za jeho pracovni dobu tak nemuze odvadet svoji odbornou cinost technika v plne vysi ale musi spolehad na nahodu ze uvedena zavada se projevi behem cca max 5 minut ktera mu na posouzeni musi stacit byl sem svedkem opravdu stupidnich reklamaci jak uz bylo uvedeno výše ne vždy jeto vinou zakaznika ci servisu jen buh vy co se deje pri prevozu pri otevreni telefonu sem mi vysipal jak hromadka bordelu na stul nu coz vratim se k vsaim problematikam
pokud reklamujete potreti stejnou zavadu
ma te narok na vraceni penez v plne vyši
pokud chcete predejit tomu aby vam telefon vratili jeste vice poškozeny po navraceni z reklamace udelejte si fotky a pošlete je emailem spolecne svyjadrenim o jakou zavadu se jedna
jak casto se vyskytuje a za jakych okolnosti se projevuje
ale predtim nez tohle podstoupite vyskousejte si vymenit kompletne prislusenství a hlavne baterii aby nedochazelo ke zbytecnemu zdrzovani typu telefon nejde zapnout kdyz mate mrtvou nebo vybitou baterku zaroven upozornuju nechavejte si pametove karty doma velmi male procento pravde podobnosti ze se vrati stejne tak pozor na sim karty
a kdyz uz nevite jak postupovat dale vemte si veskerou dokumentaci vcetne vsech vyjadreni a cen za opravu ze strany firmy vsechno to smotejte do jedny kulicky zapalte a hodte do koše a kupte si novej mobil vyjde to levneji to je jedna z možnosti ale je jich více pokud chcete byt neodbytny a ste si jisti ze problem neni zvasi strany neplati pro arogantni idioty s egem vetsim nez celej vesmir tak vsechno vemte a dejte k posouzeni k odbornikovy a nasledne muzete od firmy vymahat plnou nahradu skody dle zakona ale jeto nadlouho a jelikoz je to velka firma versus jedinec mate mensi sanci na uspech nez oni ale porad ho mate
a pak je dalsi moznost sehnat co nejvice lidi co maji stouto firmou problem
a udelat hromadnou zalobu coz uz by stalo zato a pro ty co se ptaji proc mam takove postaveni vuci teto firme jeto jednoduchy kdyz firma funguje na zaklade komercniho systemu kterej hranici s podfukarstvim proc ne navrch svych zamestnancu mam namysli techniky atd nizsi jednotky si vubec nevazi jsou pro ne jen otroci
tohle snad pochopi kazdej predstavte si obycejnyho cloveka nad tim je debil(týmovej) nad debilem je debilni kreten (šef haly) nad debilnim kretenm je skupina vysich debilnich kretenu (managment atd) ktery se staraj o nedlouhodobej ale rychlej profit firmy a hlavne nahrabani dovlastni kapsy jako spravnej Čech a s nima dlasi tym jim podobnejm a to celi ridi na stridacku pokazdy nejaky totalni hovado(riditel) ktery o telefonech vi asi tak jako krtek o litani rogalem :) ztohoto duvodu chapu vase nabrousene a obcas i ufnukane komentare jak uz zde nekdo rekl tim ze tu budete fnukat a stezovat si nicemu nepomuzete
placem je neobnekcite a stezujete si tu na nespravnym miste zakony sou od toho aby se vyuzivali mate svoje prava tak jich vyuzivejte a domahejte se jich a to plati nejen zde (neznalost zakona ,prav a povinosti nikoho neomlouva a proto je zenužívaná)
........................................,zalozte si blog ci tak neco sesbirejte tam co nejvice lidi ochotnych firmu zalovat a pak mozna uspejete zde v ČR je to sice jen mala pobocka ale jakocelek je to obrovska firma rozvetvena vsude s ostanima pobocakma nemma skusenosti ale zde je to tak jak rikam naprosto uprimne bez jake koliv zasti
jen me mrzi ze firma jako je tato neni jedina ale co stim stejne nikdo nic neudela vschni chceme mit prece plny kapsy penez a conejmin povinosti ci snad ne ? mit na starost takovoudle popbočku tak se chovam uplně stejně abych si co nejrychlejc nahrabal pak to nechal krachnout vytvoril novou naprosto stejnou zemnil meno a jel nanovo :D s pozdravem dobrodinec nicitel :):)
v zaveru se omlouvam za slova debil kreten atp ale tyto lidi se nazyvam skutecnym popisnym jmenem ktere neni ani nahodou myšleno jako urážka příklad (když spadnu ksychtem do kyseliny a někdo mi řekne že mam hnusnej ksicht libit se mi to nemusi ale je to pravda neni to uražka ale jen konstatovani hole skutecnosti )

[26] martin alias D 15. 09. 2011, 21:47
mmch martin alias Dneni moje skutecne jmeno je jen pro ochrnau moji osoby :)

[27] Petula 19. 09. 2011, 15:58
Nejhorší servis co jsem kdy mohla mít zkušenost!!! Reklamaci neuznávají a kdyř jsem tam volala jedna ochotnější než druhá!!!! Ty měli jít dělat ke slepicím. Pozor na Arvato!!!!!

[28] Andrea e-mail 25. 09. 2011, 20:22
dobrý večer,ja som tak isto poslala MT do tohto servisu a som veľmi nespokojná s odpoveďou,akú na moju reklamáciu MT NOKIA N97 poslali a kedže tento MT určite nebol zoxidovaný ako uviedli na protokole opravy a silno uvažujem ,že toto všetko podstúpim televízií a určite sa nenechám zahnať do kúta,pracujem vo firme kde sa vyrábajú MT a naši opravári mi sami odporučili bojovať a pevne verím,že mám pravdu

[29] Dood04 e-mail 30. 09. 2011, 17:23
Dobrý deň, čítam si tu len veľmi zaujímavé veci o autorizovanom servise ARVATO. Čo ma veľmi teší pretože viem, že mám šancu proti nim bojovať, keďže mne urobili dosť podobnú vec. Ja som dal reklamovať polročný MT Nokia E52 s poruchou reproduktoru a inak úplne funkčný. Proste odišiel reprák a ja som nepočul co my volajúci hovorí, iba ak som si dal sluchátka alebo hlasitý odposluch. Jednoducho pokazil sa reproduktor. Výsledok reklamácie: Reklamácia zamietnutá z dôvodu - jediným slovom OXIDÁCIA. Samozrejme som proti tomuto rozhodnutiu a som si vedomý ako s daným telefónom zaobchádzam a taktiež som si priamo v predajni Orange pri preberaní reklamácie vypočul skúsenosť inej zákazníčky ktorej to taktiez odmietli oxidáciou. Naviac mi napísali že orientačná cena opravy 92 eur a keď som sa informoval u autorizovaného servisu Nokia , chlapík mi povedal že odhaduje to okolo 15 eur. A to najlepšie na záver: pri preberení NEZREKLAMOVANÉHO výrobku som zistil že mi naviac pokazili klávesnicu, ktorá bola predtým úplne funkčná. Toto všetko ma prinútilo podať odvolanie na nevybavenú reklamáciu a som odhodlaný s nimi bojovať aby som dostal späť MT v poriadku.

[30] Honyx e-mail 11. 10. 2011, 12:38
Tak se i já přidávám k nespokojeným...Mé 9měsíců staré Nokii C6-00 přestal svítit displej a po 14ti dnech mi po vrácení z tohoto servisu mi byla ZRUŠENA záruka s tím že na PCB desce byla zjištěna OXIDACE...FAkt super servis,všude ho budu doporučovat!!!

[31] Honyx e-mail 12. 10. 2011, 21:21
Nemáte někdo chuť se do nich fakt pustit??

[32] r_eenik e-mail 17. 10. 2011, 16:41
Dobrý den, do Arvata odesíláme z prodejny telefony pres rok a pul a máme mnohem lepsi zkusenosti nez napr. s Britexem, ktery velkou vetsinu musel pozrusovat a nechat zasilat do Arvata. Stane se ze nekdy se telefon vrati neopraven z duvodu mechanickeho poskozeni desky nebo vniknuti vlhka neznameho puvodu, ale v 90% jsme s timto servisnim strediskem spokojeni.

[33] Franky 05. 11. 2011, 18:03
Jsem rád, že jsem našel tuto stránku a mohu přispět s aktuální informací. Nejdříve odpověď Markovi, že údajně Arvato sony Ericsson již neopravuje. Je to pravda tak napůl.Prodejce O2, tam tyto MT stále posílá k opravám a oni se k nim vyjadřují. Druhá pravda pak je, že skutečně tyto telefony asi neopravují (a nejen tyto), použíjí kouzelnou formulku "oxidace" a je vymalováno. Fakt super služba. Napsal jsem i na sonyericsson a obratem mi odpověděli, že vyjádření servisního střediska Arvato musí brát za závazné a doporučili mi obrátit se na ČOI či soudního znalce. Boužel nikdo nevysvětlí, jak je možné, že po roce bežného užívání MT se projeví oxidace a zaniká záruka. Nikde jsem v návodech nečetl, že by se s mobilním telefonem nesmělo ven. Prostě bomba.

[34] mates 09. 11. 2011, 23:16
Dobrý den, po dlouhé době jsem opět zavítal na Váš blog. Vaše názory mě velice zajímají, už jen pro to, že ve firmě ARVATO pracuji nějakou dobu. První věc, co mě zaráží je, že nemáte absolutně žádnou představu co je to FIRMA. V takové firmě, (pro ty co to pořád nechápou), existuje nějaká struktura. Např. je zaměstnanec, nad nímž je kupříkladu tzv. Teamleader (pokud se jedná o skupinu). Nad ním je tzv. Shiftleader(vedoucí směny). Ten má nad sebou dalšího nadřízeného, který má nad sebou dalšího nadřízeného, který má nad sebou dalšího nadřízeného,a tak dále. Pokud si někdo z Vás myslí, že technik, který opravuje kupříkladu zrovna ten Váš telefon, je plně zodpovědný za jeho stav a funkčnost, je opravdu na omylu. Technik je doslova nucen podle jasně stanovených pravidel telefon opravit, záruku zamítnout atd. Někdo z naší firmy už napsal kolik se u Nás denně opraví telefonů. Jenom opravím, že se jedná zhruba o 3000-3500 KS denně. Jestli Vás zajímá, kolik je procentuální reklamace (tzv. BOUNCE), jedná se zhruba o 5%. Z těchto 5% je zhruba 1-2% skutčně oprávněných reklamací. Pak je na čase se zamyslet jestli je výsledek opravdu tak špatný. Toto ale nebylo předmětem mého příspěvku. Chtěl jsem se spíše dostat k práci v tzv. NORMÁCH. Nikdo z Vás asi netuší, že za naši 8-hodinovou pracovní dobu, je potřeba opravit cca. 30 TELEFONŮ. Nejlépe tak, aby byly plně funkční. Teď bych s dovolením každého z Vás, kdo tu má plnou hubu keců, a ve skutečnosti ani neví o čem mluví, poprosil, aby si ve svém operačním systému otevřeli kalkulačku a spočítali společně se mnou na kolik zhruba MINUT, vychází doba opravy jednoho TELEFONU. Nebudu Vás dlouho napínat, jedná se zhruba o PŮL HODINY ! Do toho samozřejmě nepočítám dobu přehrávání SW, rozebírání a dalších věcí s tím spojeným. Takže jenom závěrem. Občas chápu Vaše výtky, avšak je potřeba chápat i ty Naše. JE POTŘEBA POCHOPIT, ŽE FIRMU NEŘÍDÍME, NÝBRŽ JSME JEJÍMY ZAMĚSTNANCI. AŤ HODÍ KAMENEM, KDO JE BEZ VINY. VÁŠ MATES.

[35] MATES 09. 11. 2011, 23:27
Ještě bych zapomněl, četl jsem pár příspěvků, o tom, že ARVATO Vám zamítlo reklamaci, kvůli vniknutí kapaliny a Vy, úplně náhodou o ničem nevíte. Jen tak mimochodem, LŽETE,JAKO KDYŽ TISKNE, to je absolutně nesmyslný blábol. Jediná věc, které chcete dosáhnout, je vrácení peněz, protože Vám telefon za patnáct tisíc spadl do hajzlu. JESTLI CHCETE, NAPIŠTE SVÉ IMEI, A JÁ TADY KLIDNĚ TU FOTKU VYVĚSÍM, AŤ VÍME, CO JSTE ZA PITOMCE. MATES

[36] mates 09. 11. 2011, 23:54
P.S. V žádném případě neschvaluji dnes fungující systém firmy ARVATO, ale Vaše narážky, byly ve většině případů směřovány přímo na techniky, a tak jistě pochopíte, že si jen bráním svoji osobu (technik). Svoji práci vykonávám ve svém nejlepším přesvědčení, a nerad se nechávám urážet bandou vychcánků, kteří usilují o vrácení peněz za nic. A jestli jsem urazil zrovna VÁS, dobře VÁM TAK !!

[37] Honyx 18. 11. 2011, 10:26
Zdravím.Takže zpátky k mému problému:Rozhodně nekritizuji techniky,ale system firmy ARVATO,to že mají normy a stanovená pravidla plně chápu a neudělají ani ň aby to bylo jinak,od toho tam nejsou...Každopádně mě rozhodně telefon nikam nespadl,ani nebyl jakýmkoli jiným způsobem namočen,takže pokud ZOXIDOVAL při bězném užívaní po 9ti měsících,nechápu proč vůbec dávají na nové věci záruku 2 roky.Zvláštní je že do mého telefonu v Arvatu stihli nahrat pár aplikací ktere jsem tam neměl ani nepotřeboval a to i přes to že nešel displej a pak mi zrušili záruku...Nakonec jsem si nechal telefon opravit jinde-výměna flex kabelu k dipleji a ne celé jednotky jak se vyjádřilo ARVATO za 600kč.Tudíž je jasné že ta "OXIDACE" na PCB desce neměla nic společného s tím že mi nešel displej...Mám napsat něco závěrem?Myslím že si každý udělá obrázek sám...

[38] Marek e-mail 24. 11. 2011, 11:06
Honyx - vem to takle.. ARVATO je oficiální servis.. Musí dodržovat kvalitu atd.. Takže jestli byla přitomná oxidace, nemužou vymnnit flex a poslat to zákazníkovi. Musejí dodržovat určité stanovy a pravidla. Jestli vám telefon opraví šmudla co to dělá na koleni nekde v tmavé mistnosti to je vaše vec, ale nemužete chtít udělat "prasarnu" od aurotizovaného servisu.. Jaký by potom byl rozdil mezi človekem který vám to opraví doma a aut. servisem?

[39] Honyx 24. 11. 2011, 16:09
To Marek.Za prvé,ten člověk není šmudla ale velice šikovný pán co se tímto živí a za druhé nechápu co je za prasárnu na tom že mi někdo vymění flex kabel a vyčistí kontakty od oxidace.Evidentně nechápeš o co se jedná.Aut. servis se nezabývá záručními opravamy jen proto že je na desce oxidace?Co to je za pravidlo?Na co si teda kupuju nový věci když po pár měsících oxidují a ztrácí tím záruku?Upozorňuju že mobil nebyl nikde namočen a ani na něj nic nevyteklo!!!

[40] Nekdo 27. 11. 2011, 13:13
To Honyx. Dobry den, na oxidaciu staci ked telefonujete v dazdi a do AV konektoru(Jack) ktory je na hornej strane telefonu napadne kapka vody. Pri AV konektoru mozu byt i ine komponenty(napr. na nabijeni, na displej) a uz vam to neskor nemusi fungovat.
Arvato services je autorizovany servis, technik si nemoze dovolit vycistit oxidaciu ktora je na vyditelnych komponentoch, pretoze pod BGA komponentom moze byt oxidacia ktora je neviditelna a ktora moze robit problemy az po mesiaci. Vy pak budete nadavat na servis ze to zase nefunguje a ze sa to restartuje, nenabija, nejde audio, DISPLEJ zase NEZOBRAZUJE atd. pritom prvykrat ste to reklamovali na inu chybu.
Takze znova.
Oxidovany telefon sa neopravuje lebo:
1. oxidacia moze byt aj na neviditelnych miestach.
2.je problem vymenit komponent na zoxidovych plosnych spojoch.

Na opraveny telefon ktory po vycisteni MOZE ALE NEMUSI fungovat autorizovany servis nemoze dat zaruku, preto ich neopravuje.

Oxidace je vzdy vyfotena(2x). Neni problem si vypitat fotku, kontaktujte arvato.

S pozdravom,

Nekdo

[41] Honyx 27. 11. 2011, 21:02
To Někdo.Já jsem si o tu fotku samozřejmě řekl a oxidace byla jinde než píšeš.Prostě je jasné že telefon bude oxidovat i když telefonovat v dešti nebude,stačí aby byl ve vlhkém prostředí.Ale po devíti měsících?Na co si teda kupuju nový věci?Abý mi pak zrušili záruku?To jsem to teda mohl rozebrat,vyčistit od oxidace a v Arvatu by poznali leda kulový,navíc pokud to nemělo absolutně nic společného s tím že mi nešel displej,je tohle akorát výmluva a šetření peněz.Každopádně dnes už vím že je naprosto zbytečný si kvůli záruce kupovat nové věci.Na co když mi reklamaci neuznají a ve finále mi tu záruku zruší...To ti přijde normální?Mě teda moc ne...

[42] Miro 28. 11. 2011, 17:53
N8 zakoupená 29.1.2011 na PCB zjištěna oxidace. A co když tam byla už při koupi?

[43] Honyx 29. 11. 2011, 12:23
To Miro.Tak to je dost dobrá otázka,to by mě zajímalo co na to odpoví ti chytrolíni tady...Nejspíš to že to není možné,že sis to musel něčím polejt jako já...

[44] Lopata 01. 12. 2011, 23:20
>Honyx,Miro: Tak v tom případě bych se ti vysmál přímo do xichtu :-D

[45] Honyx 03. 12. 2011, 16:20
To Lopata:No jenže ono není čemu se smát když tomu tak není,evidentně jsi nečetl všechny moje příspěvky.Nejsem debil abych tady řešil něco za co bych si mohl sám...

[46] Nekdo 04. 12. 2011, 11:24
To Honyx.

Pises ze oxidacia bola na inom mieste, a ze po vymene displeja ci flexi uz to funguje.

Takze oxidacia v tvojom telefone bola minimalne na troch miestach:
-na flexi kabelu na displej,
-tym padom aj na na konektoru na displej
-na tretom mieste co podla teba nesuvisi s displejom.

Oxidacia moze byt na dalsich miestach preto by bola doporucena vymena celej dosky, ale vlastne nokia na to zrusi zaruku.
Arvato services pracuje podla doporuceni nokie, ked nieco robi spatne tak mu to nokia nepreplati tak len nadavaj na Arvato dalej ty ´chytrolíne´.

Opakujem ale asi zbytocne ked vymenis displej telefon pak moze ale po case nemusi fungovat, ale stejne to nepochopis.

To Miro. Pisat ze na 10 mes. starom telefone bola oxidacia uz pri kupe, to uz je silne kafe. Este napis ze arvato zato moze, lebo ten ich dovaza z ciny ci odkud...

[47] Honyx 05. 12. 2011, 12:24
To Nekdo.Koukám že tady je někdo chytrej jak rádio místo toho aby přemýšlel že?Když píšu že oxidace byla na desce tak byla na desce a s flex kabelem to nemělo co dělat,ten byl přelomený,proto se musel vyměnit.Jak známo Nokia C6-00 je výsuvný telefon s klávesnicí ty "chytrolíne"

[48] Lopata 05. 12. 2011, 15:00
Co furt řešíte ?:D Byla oxidace ? Byla :)Je to porušení smluvných podmínky.. Je. Nokia říká.. zamítnou záruku :) Zamítnem záruku.. neni co řešit.. :)btw: oxidace neni úmorna k stáří telefonu.. to už je jen tvůj problém, ne Arvata :)Takovy blbý talefon stačí odkládat třeba v koupelně a oxidaci tam máš za chvili :)Jsme v Česku ne ve Finsku kde na to maji specialni zákony..tady se s zákazníkem Nokie nemazlí :)

[49] Nekdo 05. 12. 2011, 16:13
Si proste blb, chcel som ti to vysvetlit normalne ale pre teba som hned chytrolin a radio blabla.
Aj ten telefon sa zoxidoval sam od seba a arvato ze to moze a pravdepodobne aj ja.

[50] Honyx 06. 12. 2011, 12:26
To Nekdo:No já zapomněl že ty jsi všude byl,všechno znáš a od všeho máš klíče že?Kdyby sis to nejdřív přečetl celé než se ozýval,napsal bys cosi podobného jako LOPATA...a ne nesmysly!!!Ale v jednom máš pravdu."Aj ten telefon sa zoxidoval sam od seba"To se vlivem okolního vzduchu totiž normálně stává...To Lopata:Velice trefně napsáno.

[51] Boxer 15. 12. 2011, 17:38
Tak sem si vše pročetl, to je na prošetření našeho úřadu ČOI.

[52] Honyx 16. 12. 2011, 12:47
Bylo by na čase myslím...

[53] kája e-mail 19. 12. 2011, 23:35
to určitě...

mám také negativní zkušenost se stochovskými.
letos 30.08 jsem reklamoval MT a při přejímce, nevím proč, byl tel. zaplý a já až při vypnutí doma zjistil, že pod displayem jsou prachové nečistoty. Dodnes lituji toho, že jsem si mobil Důkladně! nezkontroloval a toto neodhalil, poněvadž když jsem po dvou měsících reklamoval stejné závady jako při reklamaci předešlé byla mi záruka a vady zamítnuty z důvodů oxidace, přičemž telefon nebyl používán v rozporu se záručními pokyny výrobce v příručce.
To, že byl M.T. špatně složen a následně do něj vnikala vlhkost a prach již nikomu nedokážu, jen dodám jednalo se o čtvrtou reklamaci...

Přemýšlím jak se bránit ale jak tak vidím veškeré snahy přijdou v niveč.

Termín oxidace vidím převážně jako prostředek k obejití záruky.
Ano beru pokud mi do founu naprší nebo je namočen a je to i patrné z plochy zoxidování je chyba u mě ale rozhodně nesouhlasím s tím když je jen na jediném švábíčkovi o čtyřech pinech. Telefon přece musí něco vydržet a já jakožto zákazník si nekupuju spotřební zboží na pár měsíců ale zařízení které hodlám užívat delší dobu.

http://www.rajce.net/f435389962

To je jako když by mi při reklamaci rozpadnuté vařečky rekl. nebyla uznána s tím, že se s ní vařilo.

pokud by měl někdo opravdový zájem nevzdat se a bojovat napište mi na maila joochen@seznam.cz

[54] kája e-mail 20. 12. 2011, 00:35
když už jsem ztratil tu záruku dovolil jsem si foun otevřít a k mému překvapení byla oxidace hned u micro usb vstupu u kterého je ještě prasklina plast rámu m.t.
zvažuji další kroky...

[55] Honyx 22. 12. 2011, 12:52
Jen do nich,držím palce!!!

[56] Lopata 22. 12. 2011, 15:37
Jen do toho klucíííí :o)

[57] MILUŠE e-mail 27. 12. 2011, 18:41
REKLAMOVALA JSEM TAKÉ NOKII. NAPSALI MI,ŽE NA DESCE PCB BYLA ZJIŠTĚNA OXIDACE. MT NESPLŇUJE PŘEDPOKLADY PODMÍNKY ZÁR.OPRAVY.OPRAVA PŘÍSTROJE MOŽNÁ POUZE NEZÁRUČNĚ, VÝMĚNOU CELÉ JEDNOTKY. JSEM BEZ TELEFONU,POŘÍZENÍ NOVÉHO MT JE PRO MNE NYNÍ NEÚNOSNÉ.ANI NEMÁM NÁLADU SI POŘIZOVAT MT A PLATIT ZA PŘEDRAŽENÉ VOLÁNÍ NEBO SMS.JSEM SLUŽBAMI ZNECHUCENA.

[58] Honyx e-mail 27. 12. 2011, 23:14
To Miluše...Tak to nejsi sama jak je již psáno výše...Zkus najít někoho poblíž kdo ti to za pár stovek opraví,není třeba měnit celou PCB desku jen kvůli oxidaci,záleží na tom co máš za problém...Jsou to hajzli!!!

[59] Popelář e-mail 01. 01. 2012, 15:20
Nechal sem jim v záruce opravit xperie x10i. před tím sem si ho nechal zkontrolovat jinde. A teď pozor oprava neproběhla protože prý tam našli oxidaci. a teď chtějí 3500kč za opravu.Ještě počkám na prodejnu co tam bude a bude to pěkná tahanice z nimi.
Mám pocit ze tam kápnou oni kyselinu aby jenom vydělali. no počkám si na MT a uvidíme co tam provedly, škoda ze nemůžu to nafotit.
už nikdy do te firmy nic neposílejte!!!!!!

[60] Jedlička e-mail 02. 01. 2012, 09:57
To co si říká servis Nokia Arvato, je snad vtip. Poslal jsem tam půl roku starý mob. telefon Nokia X3 s tim, že se po půl dni vybije a vrátil se mi zpět plně nefunkční(nejde ani zapnout) s tim, že je záruka na telefon ZRUŠENA. Myslel jsem, že je to jen vtip, ale je to trpká realita. To sme si s kolegou v práci řekli, že si uděláme na zahradě v garáži servis Nokia s tím, že si je koupíme razítko záruka zrušena a budem posíl telefony zpět a vydělávat peníze. To je neuvěřitelný co tam musí dělat za jelita!!!!!

[61] Lopata 02. 01. 2012, 16:47
:-D

[62] Radek e-mail 02. 01. 2012, 18:55
Za prvý: Existuje něco, čemu se říká finální kontrola, přes kterou nemá šanci projít telefon, kterýmu cokoliv je (včetně zasviněnýho displeje). To, že Nokia nechává lepit v Číně founy z bambusu a kvalitu nahrazuje kvantitou, je jiná věc. Za druhý: Každá oxidace nebo mech. poškození se FOTÍ, jestli se vám nezdá nález oxidace tak si nechte poslat fotky, a můžete diskutovat. Za třetí: Vedení (a Nokia vůbec) tlačí na to, aby opravenej telefon odešel max do čtyř dnů, když se zdrží dýl, tak většinou čeká na součástky, software, servisní vybavení... Za čtvrtý, spousta telefonů chodí v takovym stavu, že jsou zralý na vyhození. Někdo to tahá za sebou na provázku a pak se diví, že mu propadne záruka. Buďte rádi, že vám to vezmou. Za pátý: 2,5 roku mám 5130, a šlape jako hodinky.... :-)

[63] Radek e-mail 02. 01. 2012, 19:00
Samozřejmně, vždycky se najde pár maníků, co mají sklony to ojebávat, ale takoví tam moc dlouho nezůstávaj...

[64] Honyx 04. 01. 2012, 21:37
Já už to snad ani nebudu komentovat...5130 snad není ani telefon ale odlitek :-D.Evidentně tady všichni nespokojení narazili na "maníky co to ojebávaj"...To Lopata:netlem se nebo budu taky :-D

[65] Ondra 04. 01. 2012, 22:53
Celej servis Arvato i Nokie stojí za hovno...

[66] Honza 06. 01. 2012, 22:55
Za telefon, na kterem se najde oxidace nebo je mechanicky poskozen a je na nem zrusena zaruka, firma nedostava ani euro(korunu). Jen pro info.

[67] ?????? 08. 01. 2012, 21:18
Chtěla bych se zeptat pana chytrého. Měli jsme doma 2 stejné telefony. Po roce užívání se na jednom z nich začaly projevovat závady. Všechny mé reklamace byly vyřešeny kladně. Nedávno se ty samé závady začaly projevovat i u druhého-reklamace neuznána, závady se neprojevily stačilo obnovit tov.nast. Po 1 dnu od převzetí opět stejná závada. Tak se ptám jsem hlupák já...? Opravdu super koupit si telefony jeden za 8.000kč a mít ho celý rok v servisu. A u druhého, když víte, že půjde taky do pr....a servis k té drzosti napíše že je to OK. Naštěstí jsem si pořídila video záznamy, kde se závady projevují. Do servisu Arvatu po přečtení uvedených příspěvků hned tak mobil nepošlu -ještě by mi tam mohli ti odborníci nakapat nějaký sr...y. pokud se již nestalo.

[68] ?????? 08. 01. 2012, 21:31
Kupuji si telefony ve značkových prodejnách z důvodu, že věřím že nebudou tolik poruchové a kdyby byly, tak pro dobré vztahy s prodejnou a dobrou pověst jména se to bude servis snažit dát do pořádku. Příště si koupím raději šedivku ušetřim cca.3000,-kč a reklamace typu-neuznáno vyjdou na stejno ale nebudu o ty 3000,- chudší.

[69] Radek e-mail 10. 01. 2012, 00:38
Nemůžu si pomoct, ale z vašich příspěvků číší naivita. Fakt si myslíte, že technik může za to, že telefon má třeba pár dní po opravě signál, a pak už ho zase nemá? Technik má k dispozici komponenty dovezený z Číny, cín a vercajk schválenej EU, takže na hovno, a na každej kousek dohromady asi čtvrt hodiny. Technik telefon v rámci možností opraví, že to pár dní po opravě zase přestane chodit, už je problém výrobce. Škoda, že Šest otazníků nepíše co to je za závadu, závady typu "Telefon se jednou za dva dny vypne" nemá nikdo čas řešit. Co se týče těch vašich sraček, to by jsme ty founy mohli rovnou lámat přes koleno a říkat, že jste si to rozsedli, že jo :-) Zkušenost praví, že nejvíc řve ten, komu se povedlo to někde vykoupat. No nic, hudrujte dál, nebo se bavte přes vojenský krátkovlnný vysílačky....

[70] Lopata 10. 01. 2012, 11:44
Promiň ale nemůžu si pomoc.. :D

[71] Radek e-mail 11. 01. 2012, 12:17
Jinak, abych se ospravedlnil, já z tý práce už dávno nejsem nadšenej, navíc je každej den reálnější, že arvato zavřou. Bodejť by ne, Nokia tam tvoří skoro 90% zakázek, a když ty nový modely srovnám třeba s HTC, tak to umí skoro stejně, jenom je asi o 10 000,- levnější, a nejspíš i dýl vydrží. Nokia byla na vrcholu před pěti lety, dneska si ty jejich předražený a šmejdský founy koupí s prominutím jenom blbec.
Ad Lopata: Vůbec nic se neděje, nejsem žádnej zaujatej "arváťák",jen tady interpretuju dojmy,co jsem nabyl během dvou let jako technik....

[72] Radek e-mail 11. 01. 2012, 12:27
Jo, ještě, když už jsem u těch dojmů :-), to jsem měl napsat už dávno, podmínky pro opravu diktuje rovněž Nokia. Nadávat na servis, že tam našel oxidaci, ať už úmyslnou nebo ne, a poslal zpátky jako "Unrepair return", je sice nejjednoduší, ale je to k ničemu....

[73] NEkdo 19. 01. 2012, 16:14
Dnes som mal skolenie na temu "Nokia - Oxi nebo Ohyb - Nove komponenty v telefonoch Nokia".

Kazdy novy telefon Nokia obsahuje mikrocip NGO - Nahodny Generator Oxidacie. NGO sluzi na nahodne vygenerovanie oxidaci u nic netusiaceho zakaznika .Cim viac sa stara zakaznik o telefon, tim castejsie generuje oxidaciu.
Dalej je tu este jeden cip NGMPO - Nahodny Generator Mechanickeho Ohybu. Tento mikrocip sa aktivuje iba vtedy ak zakaznik neodklada telefon do zadneho vrecka a nevysedava sa na telefone alebo pokial do 3 mesiacov mikrocip nezaregistruje ziadny pad na zem.

Nokia musel tieto technologie imlementovat do telefonov, lebo mal vela opravnenych reklamacii od normalnych zakaznikov, ktore s telefonom nic nerobia, nepada im to na zem a aj displeje sa praskaju sami hned po tom ako sa rano zobudia.
Takze davajte si pozor aj ked telefon sa tvari a voni akoby bol cerstvo vypraty, voni po pive alebo po hnoji, resp rano sa zobudite a displej je rozbity urcite to neni vasa chyba.
Prosim Vas pekne, nadalej pridavajte rozumne prispevky na tento server a nadavajte na arvato hlavne na technikov a mozno sem tam aj na Nokiu. Seba nekritizujte, ved vy nemozete za to ze v telefonoch mate mikrocipy NGO a NGMO.


[74] NEkdo 19. 01. 2012, 16:24
Pardon , oprava!

NGMPO je spatne.Spravne je to NGMO.

Moja klavesnica obsahuje cip ktory detekuje ze pisem "vsemi deseti" a nahodne generuje spatne pismenka.
Nie je to moja chyba...
Dakujem za pochopenie.

[75] Honyx 20. 01. 2012, 15:12
Ty woe ty už to nehul :-D

[76] Lopata 20. 01. 2012, 15:39
Ty vole.. dyt je to výrobní tajemství :X

[77] m 26. 01. 2012, 10:41
Bohužel i já mohu přidat trpkou zkušenost a Arvato: Koupě SE u t-mobile, nabíječka po zasunutí do zásuvky dost pískala, u tm po mně požadovali, abych jim dal alespoň ještě kabel (který se používá jako USB i jako součást nabíječky). V TM si všichni poslechli, jak je to pískání nepříjemné. Když se to vše vrátilo ze servisu Arvato, nestačil jsem se divit - se samotnou nabíječkou nikdo nic neudělal, pouze vyměnili FUNKČNÍ kabel. Nechápu. A navíc jsem doma zjistil, že ho vyměnili za kabel se zahnutým microUSB místo rovným, takže mi při nabíjení blokuje otvor na sluchátka. Snad se u druhé reklamace vše povede...

[78] Honyx 26. 01. 2012, 15:29
To m:No nepovídej,to se ti určitě nemohlo stát protože v Arvatu pracují jen samí odborně vyškolení technici...Určitě sis ten kabel ohnul sám a do nabíječky jsi strčil píšťalku :-D.

[79] Radek e-mail 26. 01. 2012, 23:44
to Honyx> Víš co, zkus si to ;-). 14 dní práce pro tzv. specializovanej servis, a hned budeš zpívat jinak. Zaplať pámbu, že prvního z tý pakárny vypadnu...

[80] Honyx 27. 01. 2012, 11:41
To Radek:Já bych to dělat nemohl protože jejich praktiky se mi teda vůbec nelíběj,já bych asi hned vyletěl a dal někomu po tlamě...Stačí když si vzpomenu na tu moji tahanici a už mám ohýnek u zadku :-D

[81] Radek e-mail 28. 01. 2012, 12:08
Honyx> Co bys taky chtěl od servisu, kde se opravuje spotřební zboží, že jo. To už je fakt lepší si koupit novej foun. Teď se normálně zamítají záruky o zoxidovanejch slidů u C6, i když je deska v pohodě. Zase se budu opakovat, ale za to arvato taky nemůže. Holt nařízení soudruhů z Finska.... Btw, ta C6-00 je dobrej držák, bez toho debilního slidu by to byl vcelku spolehlivej, i když pomalej, telefon. Takový ty nejčastější závady:
Nejde zapnout, nejde LCD, nejde přední kamera, nefunkční sluchátko, zhasíná při otevření.... Všchno slide.

[82] Honyx 28. 01. 2012, 21:42
To Radek:No jo kámo ale já ten foun novej měl,tedy 9měsíců a pokud nová věc nevydrží ani ty dva roky co mu trvá záruka tak ať si to soudruzi z Finska strčej někam,každopádně už si Nokii nekoupím ani omylem...A to jsem s nimi byl přes 10 let spokojenej.Ať za to může Arvato nebo soudruzi z Finska,to je mi celkem jedno,důležité jsou ty praktiky vůči koncovým zákazníkům kteří si v tom případě kupují nové věci úplně zbytečně...A pokud se Arvatu nařízení z Finska líbí,tak to se na mě nezlob,ale to taky není moc normální.Jen ojebávaj lidi kteří věřili ve značku.Jinak s tím slidem máš recht a vůbec s tím co se týká C6-00,aby fungoval jakž takž rychle,e potřeba ho měsíc co měsíc úplně vyresetit a pak to zas chvíli jde.Ale Symbian a Nokii už fakt ani zadarmo.Já se jen divím že když už je na trhu taková konkurence a leckdy levnější,kvalitnější a lepší,že je to soudruhům z Finska jedno...Howgh domluvil jsem :-D

[83] NEkdo 29. 01. 2012, 20:48
Honyx>Furt to iste dokolecka. Ty asi nevies pochopit ze Nokia plati arvatu za opravu.Ked Arvato bude ignorovat nariadenie Nokie , tak ani Nokia nemusi/nebude platit za opravu.
Ale ty vsetko vis, vsetko znas , od vseho mas klice...
:-D

[84] Lopata 30. 01. 2012, 15:32
To je kus vola.. na to už fakt nemám sílu :-D

[85] Honyx 30. 01. 2012, 17:11
To Někdo:Ty vole ty seš kus trubky!!Mě kurva nezajímá kdo co komu kde a kdy nařídil nebo nenařídil,mě kurva zajímá jak se mnou jako se zákazníkem kde kdo a jak jedná!A se mnou jednalo pouze Arvato!A jaké má Arvato vztahy nebo nevztahy s Nokií je mi srdečně u prdele!Moji reklamaci zrušili neoprávněně a hotové a mě je jedno kdo nebo co jim nařídil.Tak už se prober z tý diskotéky...

[86] Lopata 30. 01. 2012, 19:55
Ten by neměl dostat ani klíče od záchoda:D To je jen čistá Arogance nic víc :D Sám napíše že tam měl oxidaci.. pak mu to tů pár lidí vysvětluje horem dolem, dolem horem a pak zas napíše takovou hovadinku :D Neoprávněně a může za to Arvato.. ouyeaa! :D Ty na té diskotec ale děláš Dje ne ?:D Že tu furt dokola pouštíš takové keci :D Chudák ty holky na telefonech jestli se baví s takovýma.. :D Achjio :D

[87] NEkdo 30. 01. 2012, 20:46
To Honyx:Citujem Teba>
Ty vole ty seš kus trubky!!
Koukám že tady je někdo chytrej jak rádio místo toho aby přemýšlel že?


To nema cenu, som neskutocne smutny ze ludia ako ty existuju na svete...cely cas len urazas a pravdepodobne v zivote si nic nedokazal len nasrat,a urazat inych...prajem ti prijemny zbytok zivota.

[88] Honyx 31. 01. 2012, 12:37
Tady asi fakt nemá smysl cokoliv psát protože pokud jste si pánové přečetli nadpis tohoto blogu,píše se tam o jisté zkušennosti s Arvatem kterou mám i já a i přesto že jsem telefon ničím a nikde nepolil byla tam oxidace,tak jestli vám tohle přijde normální,tak pak už fakt nevim.

[89] Karel 31. 01. 2012, 13:09
oxidace může v tefonu vznikonut i tím jak se Ti potí ruce, ve vlhké kapse a tak. Nemusíš ho ničím polít, aby tam oxidace byla. Ty máš podle návodu zabránit takový situacím, ale to je někdy těžké. Chápu i servis, který Ti to neuzná jako oprávněnou reklamaci, protože jim by opravu zoxidovaného telofonu výrobce nezaplatil.

[90] Lopata 31. 01. 2012, 20:25
NGO !

[91] Honyx 31. 01. 2012, 21:32
To Karel:To samozřejmě chápu,ale zrovna moje reklamace s oxidací neměla nic společného tudíž nechápu ten přístup.Navíc pochybuju o tom že by se výrobce dozvěděl že když byl prasklý flex kabel,posílali by mu fotku toho že byl přístroj zoxidovaný,ale to už se opakuju.Místo toho aby tam nějaký technik vzal kartáček,oxidaci odstranil a ošetřil to,po té vyměnil flex kabel,tak raději zruší záruku protože to je míň práce že?Tomu se říká záruční servis???Tak teda sorry pánové ale i například Mountfield má servis ve kterém ZDARMA každoročně prohlédne,očistí a seřídí výrobek koupený u nich a to i po záruce!!!

[92] Lopata 01. 02. 2012, 14:56
NGO na tebe ! :D

[93] Honyx 01. 02. 2012, 15:06
:-D

[94] NEkdo 02. 02. 2012, 16:00
KEd je to take jednoduche tak poprosim Honyxa aby napisal postup
1. - ako ocistit oxidaciu kde chyba polovica plosneho spoja, ako nahradit oxidaciou zniceny plosny spoj ktory ma ine elektricke vlastnosti.
2. - postup ako ocisit oxidaciu pod 10x10mm velkym BGA komponentom ked je tam pristup z bocnej strany cca 0,1 mm. 3. posli mi odkaz na 0,09mm velky kartacek ktory sa tam zmesti .
Diky
Hlavne len napis postup 1. 2. 3. a ziadne nadavky.


[95] mates 02. 02. 2012, 16:38
Ahoj všem, po dlouhé době jsem tu. Nechci už řešit firmu Arvato, z které odcházím. Jenom jsem zde přítomným chtěl doporučit, aby si přečetli manuály ke svým telefonům a občas i nějaký ten zákon, týkající se reklamací. Vaše věčná otázka oxidací, má totiž jediné řešení. Má-li telefon oxidaci, je poslán bez opravy zpět (pokud je oprava záruční). S tím bohužel ani Vy, ani já nic nenaděláme. Mám už dost věčných nadávek, že děláme všechno špatně, to se mám kvůli tomu, že nenafotím Vaší oxidaci nechat vyhodit. V životě jsou jasně nastavené podmínky, které musíte dodržovat, nebo Vám někdo rozbije hubu. Jestli si v práci děláte co chcete, prosím dělejte to dál, když Vám to trpí. HLAVNĚ SI UVĚDOMTE, ŽE ZA TO, CO TADY ŘEŠÍTE, NEMŮŽE ANI ARVATO ANI NOKIA ANI PÁN BŮH, NÝBRŽ NAŠI A JINÍ ZÁKONODÁRCI, KTEŘÍ TVOŘÍ OBČANSKÉ ZÁKONÍKY ATD.

Rozloučím se s Vámi svojí pravou identitou.

S pozdravem Martin JELEN.

[96] Honyx 03. 02. 2012, 11:32
To NEkdo:Já se ale nebavím o oxidacích které tu popisuješ nýbrž o té mojí...Kterou jiný "OPRAVÁŘ" očistil a telefon funguje tak jak má a bez dalších problémů...

[97] NEkdo 03. 02. 2012, 17:19
Ale opravar nema krystalovou kouli aby vedel ktora oxidacia bude fungovat a ktora uz nebude fungovat po mesiaci.

[98] Honyx 04. 02. 2012, 11:03
No to sice asi nemá ale zkušenný poravař by to snad měl poznad už od pohledu,nebo spíše je to logicky jasné že když problém není způsoben oxidací,nebyla v pokročilém stadiu,tudíž je velká šance na ůspěch...

[99] Lopata 04. 02. 2012, 23:22
Autorizovaný záručný servis ti prostě oxidace opravovat nebude ať to vypadá jak to vypadá :)To prostě asi nikdy nepochopíš :)To je Nokie a tady je Česko :)

[100] NEkdo 05. 02. 2012, 10:25
Tak to napisem takto:
Ked mesacne opravis 30x22dni=660 telefonov.
5% z toho je oxidace 33ks
Polovicu uznas ze to moze fungovat 16ks
a optimisticky napisem z tych 16ks sa ti vrati na inu chybu 10% teda 1az2 ks mesacne.
Tie 1-2ks musis platit z vlastneho lebo nokia ani arvato to nepreplati.
Riskoval by si?
Riskoval by si vlastne peniaze pre neznameho cloveka ktory ma oxidaciu lebo nepouzival ten telefon tak ako dalsich 95% majitelov ktore oxidaciu nemaju?
Riskoval by si niekolko tisic mesacne ?

[101] Honyx 05. 02. 2012, 13:23
Nevím zad bych riskoval ale rozhodně bych vyměnil to v čem je problém pokud enebyl způsoben oxidací a pokud by se ten telefon vrátil s problémem který způsobila oxidace,po té bych to teprve řešil a ne že:nesvítí ti display,máš tam 1mm čtvereční oxidace,tak máš smůlu,seš debil,polil sis to a rušíme ti záruku,to že máš prasklej flex kabel protože Nokia to blbě vyrobila a nevydrží to nás nezajímá...Porád vám to přijde normální??Mě teda ne a fakt mi nemusíte vysvětlovat co je oxidace atd.Tady jde o to že se nikdo ani nesnažil zjistit kde je problém,prostě zjistil oxidaci a na nazdar bazar a i kdyby vyměnili celou základní desku,pořád by to nefungovalo...Nejsem jedinnej kdo si tu stěžuje na podobnou věc...

[102] Lopata 05. 02. 2012, 14:06
Nezájem :) A nazdar bazar ;)

[103] Honyx 05. 02. 2012, 15:14
Ano a to je přesně přístup výše jmenovaného "autorizovaného"servisu...Než by něco udělali pořádně,tak plnou pusu nesmyslů o tom jak to nejde a "nezájem"...Jsem bohužel v Čechách...

[104] Lopata 05. 02. 2012, 17:16
Ne.. děláme to pouze podle předpisů tak jak máme :)A ano správně AUTORIZOVANÝ servis :P

[105] Honyx 05. 02. 2012, 19:03
To se teda máte čím chlubit...A autorizovaný asi jen podle jména...Trošku jsem podráždil strejdu Gůgla a zjistil že se o vás nepíše jen tady...Je mi vás líto chlapci...

Přidat komentář

Jméno
E-mail
Web
Text
    Odesláním souhlasíte s pravidly.

Kategorie blogu

Twitter feed

    Twitter @michalsmrcka @michalsmrcka
  • Michal Smrčka: @ScottyCZE Největší prdel je, že dostala od vedoucího a oponenta návrh na známky C a E.
    5.2.2012 13:50
  • Michal Smrčka: Vodafone podmínil dotaci na tel. datovým tarifem, ale všimli jste si, že současně ZDRAŽIL? Např. iPhone z 12877 na 13377 při 477/měs.
    3.2.2012 19:28
  • Michal Smrčka: "Zdar vole, kolik berete piv?" - "Haló? Voláte správně?" #kurva #android
    2.2.2012 12:40

Poslední články

Poslední komentáře

Honyx: To se teda máte čím chlubit...A autorizovaný asi jen podle jména...Trošku jsem podráždil strejdu Gůgla a zjistil že se o vás nepíše jen tady...Je mi vás líto chlapci... Ukázat
Lopata: Ne.. děláme to pouze podle předpisů tak jak máme :)A ano správně AUTORIZOVANÝ servis :P Ukázat
Honyx: Ano a to je přesně přístup výše jmenovaného "autorizovaného"servisu...Než by něco udělali pořádně,tak plnou pusu nesmyslů o tom jak to nejde a "nezájem"...Jsem bohužel v Čechách... Ukázat
Lopata: Nezájem :) A nazdar bazar ;) Ukázat
Honyx: Nevím zad bych riskoval ale rozhodně bych vyměnil to v čem je problém pokud enebyl způsoben oxidací a pokud by se ten telefon vrátil s problémem který způsobila oxidace,po té bych to teprve řešil a ne že:nesvítí ti display,máš tam 1mm čtvereční oxidace,tak... Ukázat

Vyhledávání

Nastavení

Velikost písma: Abc Abc Abc